شکست من

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


shekast-man

shiva

shekast-man

http://shekast-man.loxblog.com

شکست من

خوش امدید

شکست من

حرفـــــــهایمان بمـــــــاند برای بعد دلخوری هـــــــایمـــــــان دلـــــــتنگی هـــــــایمـــــــان و تمـــــــام اشکـــــــهای مـن تنها به من بگو با او چـــــــگونـــــــه میگـــــــذرد کــــــه با مـن نمی گذشت . . . ؟

شکست من

خوش امدید

بِفَهمـ لعنَتـــﮯבارבنَـازتـــورامـــیکشـבزنـﮯکـ ازغـــرورخُـورشیـــבهمـ بـ گَرבپـاهایــش نمیــرسیـد

 

گفتم:میری؟

گفت❤:آره

گفتم:منم❤ بیام؟

گفت:جایی که من میرم ❤جای 2 نفره نه❤ 3 نفر

گفتم:برمی گردی؟

فقط خندید.❤....

اشک❤ توی چشمام حلقه زد

سرمو پایین❤ انداختم

دستشو زیر چونم گذاشت❤ و سرمو بالا آورد

گفت❤:میری؟

گفتم:آره

گفت:❤منم بیام؟

گفتم:جایی که من میرم جای❤ 1 نفره نه 2 نفر

گفت❤:برمی گردی؟

گفتم:جایی که میرم راه برگشت❤ نداره

من رفتم❤ اونم رفت

ولی

اون❤ مدتهاست که❤ برگشته

وبا ❤اشک چشماش


خاک مزارمو❤ شستشو میده

► ●● هـــے غـَریبـﮧ

●● شـَب ِ عـَروسے کـت و شـَلوار ِ سیــآهش رآ بـﮧ او بپـُوشــآטּ

●● رنـگ ِ سیــآه بـﮧ مـَـرد ِ مـَـטּ خـیلے مے آیـَد

●● بـَند ِ کـِروآتـش رآ خـُـودت سـِفت کـُـטּ

●● ایــטּ کــآر رآ دوسـت دآرد

●● وقـتے دستــآنت رآ مے گیــرد

●● خـُـودت رآ در آغـُـوش ِ او بے انـدآز

●● بــآ ایــטּ کــآر احســآس ِ آرآمـِش مے کــُند

●● زَحمـَت ِ تــآج ِ عـَروس رآ نــَکش

●● سـَلیقـﮧ اش رآ خـُـوب مے دآنـَم ، بـَرآیت گـِرفتـﮧ اسـت

●● خـُلآصـﮧ کـُنم غـَریبـﮧ

●● جـآטּ ِ تـُـو و جـآטּ ِ مـَـرد ِ مـَـטּ ...

 



نظرات شما عزیزان:

پرستو
ساعت20:41---7 ارديبهشت 1393
سلام عزیزم وب خوشملی داری ازاین مطلبت خیلی خوشم اومداگه وقت کردی یه سری بهم بزن قربون همه دخترای باوفا

farzane=farzooone =e6ghet
ساعت21:36---25 فروردين 1393
lebase e6gh ra dukhtam bar tana6 go6ad bud har che kuk zadam andaze a6 na6od nemidanestam e6gham a6eghe berahnegi3t

annahit
ساعت15:10---23 اسفند 1392
خَبر دآـغ هَفتِ
بِ گفتِـی جَنَتی ...
با ورود تیم ملی به جآم جهانی مآ جآن تازه اـی گرفتیم =|
یَنی دوباره متولد شُد اـین بَچِ
بِ اَندآزـه ـی جَنَتی زِندگی کُنی =)


pariya17
ساعت19:16---8 دی 1392
شیوا وبلاگت عالی بود همش حرف دل من بود اجی
پاسخ: نظرلطفته عزیزم


nazg0ol
ساعت10:25---7 دی 1392
Up!m

سونیا
ساعت23:42---28 آذر 1392
سلام وب خیلی جالب و زیبایی داری خواستی سر بزن و نظر بده .هوا ابریست











نفس بالا نمی آید











بزن باران











نوازش کن تن رنجور مردم را











زمین حال بدی دارد...






پاسخ: مرسی


●◦● łДÐ¥ βŁДЄК ●◦●
ساعت19:18---23 آذر 1392
ﻣَﻦ ﯾِﮑَﻢ ﺭُﮐَﻢ .ﯾِﮑَﻢ ﺳَﺮﺩَﻡ .ﯾِﮑَﻢ ﻏُﺪَﻡ . ﯾِﮑَﻢ ﺗُﺨﺴَﻢ . ﯾِﮑَﻢ ﺑﯽ اﻋَﺼﺎﺑَﻢ. ﯾِﮑَﻢ ﺑَﺪﺣَﺮﻓَﻢ .ﯾِﮑَﻢ ﻧﺎﺭﺍﺣَﺘَﻢ.ﺍَﻣﺎﻫَﺮﭼﯿَﻢ ﻣِﺜﻞ ﺑَﻌﻀﯿﺎنامرد نیستَم !!

●◦● łДÐ¥ βŁДЄК ●◦●
ساعت19:11---23 آذر 1392
`•..•´ اَگــه تــو زنـבگـیـت تَــه کِـشـیـבی (๏̯͡๏

`•..•´ بِـشـیـن بـآ تَــه دیـگِـش حـآل کـُـن

`•..•´ هِــــی نَـشـیــن بِـگــو بــه آخَــرش رسیــدَم.


●◦● łДÐ¥ βŁДЄК ●◦●
ساعت18:19---23 آذر 1392

پاسخ: :*


arash
ساعت13:26---22 آذر 1392
وب قشنگی داری شعراتم قشنگه موفق باشی
پاسخ: مرسی


† åññåhï
ساعت21:15---20 آذر 1392
معلوووووووووومه تو کجاااااااااااااایی؟
پاسخ: نتم دیروزقطع بودنکبت انقددلت برام تنگیده :)))


† åññåhï
ساعت21:14---20 آذر 1392
یِ سَر بِزَن

zahra
ساعت21:42---16 آذر 1392
omid varam ba eshghet asheghane mohkam zendgi konid bara manam doa kn
پاسخ: عشقی که رفته دیگه زندگی کردن داره؟؟؟ ولی برای تودعامیکنم اجی انشاالله که تومث من نشی عزیزم


Ðårk lï£ê
ساعت15:47---15 آذر 1392
لینکیـــ گُلَمـــ
پاسخ: افرین انانا :))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در برچسب:,;ساعت;توسط shiva; | |